środa, 30 kwietnia 2014

BALSAMY PLAYBOY


Od jakiegoś czasu testuję oraz rekomenduje balsamy Playboy
Czyli inaczej zostałam AMBASADORKOM  

Otrzymałam paczkę z dwoma pełnowymiarowymi balsamami, oraz 40 próbek które rozdałam dziewczętom + 15 ulotek. I teraz tak naprawdę jest odpowiedni moment by przedstawić swoją opinię :)






Na wczorajszej sesji wręczyłam próbki wizażystce :) także niebawem kolejne opinie. 


 Oraz próbki wręczyłam modelce, która również była zachwycona i oczywiście obiecała zdać jak najszybciej opinie na temat balsamu :)





NAZWA

















Spróbuj słodkiego, delikatnego balsamu, który otuli Twoją skórę zmysłowym piżmowo - waniliowym zapachem. Zamień swoje ciało w uzależniający plac zabaw dla jego dłoni.


 NAZWA
Spróbuj wytwornie pachnącego balsamu, który rozświetli Twoją skórę. Zamień swoją skórę w uwodzicielską broń, której nie przegapi żaden mężczyzna.

Producent przedstawia nam różne warianty, i każda z nas może dopasować swój ulubiony bukiet zapachów do siebie. Mnie najbardziej przypadł do gustu zapach VIP jest IDEALNY. Piękni pachnie, skóra jest aksamitna i delikatna oraz lekko "rozświetlona" idealny na wieczory. Nosze go ze sobą cały czas.
Zapach Play it sexy jest dla mnie zbyt intensywny, ale dziewczęta są nim zachwycone, zapewne to kwestia gustu. Jeżeli chodzi o nawilżenie i delikatność skóry, działa tak samo jak zapach VIP także oba są godne polecenia. 
Zapachy utrzymują się naprawdę długo, skóra się nie klei, a jest to dla mnie bardzo ważne, nie znoszę po nałożeniu balsamu czekać w nieskończoność aż się wchłonie, balsamy Playboy wchłaniają się natychmiastowo, a nawilżenie utrzymuje się niesamowicie długo. Cena również jest bardzo przystępna i sądzę że będą to moje OBOWIĄZKOWE BALSAMY NA ROK 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz