czwartek, 30 października 2014

Kamapnia Adidas


Biorę również udział w Kampanii Adidasa i testuję dezodorant oraz rol on 6 in 1
Jestem zadowolona z efektów jakie ma spełniać

producent pisze:
Pierwszy na rynku produkt z 6 korzyściami. Doskonałe połączenie skuteczności antyperspirantu oraz ochrony skóry i ubrań, dzięki 6 wymiarom:
- przeciw nieprzyjemnym zapachom,
- przeciw wilgotności, 
- przeciw bakteriom,
- ekstra świeżość, 
- przeciw białym śladom, 
- przeciw żółtym plamom.


Moje odczucia ? nieprzyjemny zapach się nie pojawia :) aczkolwiek moim zdaniem słabo pachnie ten dezodorant, a ja bardzo lubię gdy antyperspirant pachnie. 
Wilgotności nie ma ;) także kolejne zadanie spełnione.
Ekstra świeżość.... no tu bym nie zgodziła się do końca, czułam się jakoś tak normalnie, nie było spektakularnej świeżości.
Śladów nie zostawia, ani białych, ani też żółtych plam.

Cena również jest kusząca, także nie widzę przeciwwskazań w zakupie kolejnego opakowania jak to mi się skończy, tyle że od razu postawię na roll on, bo ta wersja jest moim zdaniem lepsza. 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz