piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014

Przyszła pora na podsumowanie roku 2014 !
Ten rok był wyjątkowy. 
Po pierwsze postanowiłam spełnić swoje marzenie i otworzyłam firmę w której spełniam się każdego dnia, jest to moja największa pasja. 

Po drugie poznałam całe mnóstwo wspaniałych ludzi ! .

Moja fotograficzna torba została zapełniona wspaniałym sprzętem,
który pomaga mi w pracy każdego dnia.
Dziękuję każdemu kto był i mnie wspierał, szczególne podziękowania należą się mojemu mężowi, który pomógł mi i wspierał podczas tej ważnej decyzji i nie pozwolił mi zwątpić w moje siły ani razu.
Dziękuję każdej osobie, która tu zagląda i obserwuje mój rozwój, dajecie
 mi wielką motywację do działania.
Wykonałam wiele różnorodnych sesji : sesje dziecięce, ciążowe, chrzty, sesje prywatne, sesje eventowe w kilku miastach Polski.
Poleciałam na sesję do Norwegii ! co było wielkim przeżyciem i zapamiętam ten dzień na długo, wykonałam sesję studia treningu personalnego oraz rozwinęłam współpracę z niesamowitą wizażystką https://www.facebook.com/pages/JoannaKAN-make-up/268859856522689




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz