poniedziałek, 19 października 2015

Planowanie, organizowanie czyli Mój (już niebawem ) Happy Planner

Kto mnie zna ten wie że mam świra na punkcie planowania, organizowania, zapisywania i noszenia ze sobą kalendarza wypchanego zapasikami.
Jak co roku mniej więcej o tej porze pojawia się dylemat jaki kalendarz/organizer na nowy rok kupić.
W tym roku przeszperałam niezbadane czeluści internetu i odnalazłam IDEAŁ.

Zdjęcie pożyczyłam by wam pokazać ze strony
 (mam nadzieję że się nie pogniewają, jak tylko kupię swój to zrobię mu przecudowną sesję ! )

Jest absolutnie boski, wręcz napiszę idealny posiada wszelkiego typu karty na notatki, cele, kalendarz, cytaty motywujące.... MA WSZYSTKO i JA BĘDĘ GO MIEĆ !

Organizacja czasu, pracy, życia jest ważna, w moim przypadku bardzo ważna,
Możliwość pookładania i spisania swoich myśli, zakupów, celów na nowy rok, czy pomysłów jest u mnie na porządku dziennym. Robię to nieustannie.
Ponadto zapisywania sesji terminów ślubnych. Ja muszę nieustannie siedzieć z nosem w kalendarzu by czegoś nie przeoczyć. 
Dodatkowo jest bardzo elegancki, także jako osoba która dłużej od zakupów do domu wybiera zeszyt, czy też notatnik. Jestem nim zauroczona. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz