środa, 18 listopada 2015

Centrum Okołoporodowe Wesoła Rodzinka

Od jakiegoś czasu współpracuję z tym wspaniałym miejscem.
Centrum Okołoporodowe Wesoła Rodzinka to miejsce dla przyszłych mam oraz mam, które już mają swoje pociechy w ramionach.
To miejsce wychodzi naprzeciw każdej mamie, umila okres, jakim jest ciąża, daje szansę na poznanie innych mam, nawiązanie przyjaźni oraz co ważniejsze poszerza wiedzę o tym cudownym błogosławionym stanie.
Z Julitą, która jest dobrym duchem i pomysłodawcą tego miejsca, poznałyśmy się, gdy to miejsce dopiero powstawało.

Jestem ich fotograficzną częścią Emotikon smile
Zdjęcia na ulotkach to moje dzieło przedstawiające właścicieli tego miejsca.
Oraz moja ogromna duma, czyli zdjęcia zdobiące ściany - to także moje prace.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz